Retourneren of ruilen

Product retourneren

Het kan gebeuren dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet is wat je zocht of misschien om een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Je hoeft hierbij geen reden te vermelden (voor ons wel prettig als je dit wél doet).

Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, mail dit dan binnen 14 dagen na het ontvangen van het product via [email protected]. Vermeld in je mail in ieder geval je naam, het bestelnummer, de besteldatum en je IBAN-bankrekeningnummer. Als het product onverhinderd beschadigd is voordat het bij jou is bezorgd, stuur dan een duidelijke foto mee van het product en de beschadigingen.

Na het versturen van de mail met jouw annulering, heb je nog een keer 14 dagen om je te retourneren product retour te sturen. Stuur het product (met alles wat erbij hoort) terug in de originele staat zoals je het van ons hebt ontvangen. Je mag het pakket terugsturen naar:
IPPYS woondeco
T.a.v. retouren
De Schans 19-33
8231 KA Lelystad

Gebruik voor het terugsturen een gedegen verpakking zoals het ook door ons is verzonden, zodat het product niet beschadigd op de terugreis. Als het product en/of de originele verpakking beschadigd zijn, kan het zijn dat we een waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

Zodra wij het pakket in goede orde retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten van IPPYS naar jouw adres) binnen 14 dagen na je herroepingsmailtje teruggestort op het in je mail vermelde rekeningnummer. De verzendkosten (circa 6,95 euro per pakket) voor het terugsturen naar IPPYS zijn voor jouw rekening.

Product ruilen

Wil je een product ruilen voor iets anders? Dat kan ook! Volg bovenstaande stappen voor het retourneren, maar geef in je mailtje aan dat je het product wilt ruilen en welk product je in de plaats wilt krijgen. Je betaalt alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Wij betalen de verzending van het nieuwe product voor je. Een eventueel verschil in prijs krijg je teruggestort op het vermelde rekeningnummer of betaal je via een van onze betaalmethoden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 0320-785985. Als het nog niet is verstuurd, kunnen we het adres nog voor je te wijzigen.

Verzendkosten

> Nederland
brievenbuspakjes 1,95 euro
pakketpost 6,95 euro
meubels worden voor 14,95 euro bezorgd in Nederland

> België en Duitsland
brievenbuspakjes 4,95 euro
pakketpost 7,95 euro
meubels worden voor 14,95 euro bezorgd in België en Duitsland

Betaalmethoden

Je kunt bij IPPYS betalen met iDEAL, vooraf overmaken per bank, Sofort/direct ebanking, Bancontact/Mr. cash of de IPPYS cadeaubon.

> iDEAL
De meeste betalingen worden gedaan met iDEAL, snel, gemakkelijk en veilig. Na ontvangst van het bedrag handelen we op werkdagen de bestelling binnen 48 uur af.

> Vooraf overmaken per bank
De betaling dient binnen 7 werkdagen overgemaakt te zijn op IPPYS bankrekening NL39 RABO 0306 6467 14 t.n.v. Fresh Focus. Na ontvangst van het bedrag handelen we op werkdagen de bestelling binnen 48 uur af.

> Softorbanking/DIRECT e-banking
Deze betaalwijze wordt veel gebruikt door Duitse klanten. Na ontvangst van het bedrag handelen we op werkdagen de bestelling binnen 48 uur af.

> Bancontact/Mister Cash
Deze betaalwijze is voor Belgische klanten. Na ontvangst van het bedrag handelen we op werkdagen de bestelling binnen 48 uur af.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »