Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Bel of mail ons.

1 Bezorgen
1.1 Ik woon in niet in Nederland. Kan ik ook bestellen bij IPPYS?

Wij versturen ook naar België of Duitsland. Deze bestellingen worden via PostNL verstuurd en duren gemiddeld een week voordat het pakket is afgeleverd.

1.2 Kan ik een bestelling afhalen?

Ja dat kan, dit kun je aangeven voordat je de bestelling afrond. Je kunt jouw bestelling op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur komen afhalen. Bij afhalen betaal je geen verzendkosten.

2 Mijn bestelling
2.1 Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail gekregen.

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam inbox is terecht gekomen.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via [email protected] en vermeld in het onderwerp: Bestelling zonder bevestiging. Omschrijf je bestelling in de mail. Wij gaan dan na of de bestelling wel is overgekomen.

3 Voorraad
3.1 Ik wil graag meerdere items van een bepaald artikel, maar hiervan is niet voldoende op voorraad. Kan ik dit alsnog bestellen?

Wij proberen altijd voldoende op voorraad te hebben. Soms is onze actuele voorraad even niet voldoende. Omdat we regelmatig inkopen bij onze leveranciers, kunnen we jouw gewenste (aantal) producten in veel gevallen voor je bestellen. De levertijd is in dit geval vaak iets langer. 

Als een artikel niet op voorraad is, kun je het beste telefonisch contact opnemen met ons. Dan gaan wij ons best doen om dit artikel alsnog voor je bij de leverancier te bestellen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »